zondag 16 augustus 2009

Dit wordt mijn eerste jurk!

Hoewel ik zelf meer heb met de victoriaanse jurken, is het thema bij de Stoomtram Hoorn-medemblik meer richting de 1920.
Zelf vind ik de kleding uit de "roaring twenties" echt niet mooi (te kort en geen enkele vorm) en dus kies ik voor een jurk uit 1910. Het is een aanpassing maar ik moet me ook goed voelen in de jurk.
Nu heb ik toch een heerlijke jurk op een fashion plate gevonden:
Met de patronen die ik al besteld heb bij Truly Victorian kan ik dit zeker voor elkaar krijgen.
Nu nog nadenken over de kleuren en de stof die ik wil gaan gebruiken.

1 opmerking:

  1. hoihoi
    ja zo ben ik ook begonnen..ik naai ook nog maar kort..en dan het liefst kostuums..maar soms heb je daar effe de tijd niet voor..dus dacht ik begin een blog..ben ik er toch op een andere manier mee bezig..ideen,inspiratie,patronen zoeken enz...ben benieuwd hoe je jurk eruit komt te zien...

    BeantwoordenVerwijderen