maandag 24 augustus 2009

Oke weer iets geleerd!

Ik heb gister geprobeerd om de brokaat voor mijn corset te verven met Dylon-textielverf.
en nee dat ging dus niet (omdat er geen katoen in zat).
Ik had de verkoper van de stof op zijn blauwe ogen geloofd en er zou toch echt katoen in zitten. (redelijk belangrijk voor een corset ivm. ademen).
Dus vol overgave wilde ik de spierwitte stof een mooie blauwe kleur geven. alles gedaan zoals het pakje aangaf en vol spanning wachten.
..........
De stof was serieus witter dan wit toen het eruit kwam :(, de verf had op geen enkele plek gepakt.
Na een tip van iemand een vlammetje bij gehouden een stukje stof gehouden en dat werd direct een bolletje (teken van polyester) ahhh heb ik dus gewoon plastic gekocht voor een corset!!!!!
Lesje geleerd en toch maar speciale corsetstof kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten