vrijdag 1 januari 2010

mijn eerste corset!

Ik dacht begin het jaar eens goed!
dus wil ik jullie mijn eerste zelfgemaakt corset laten zien!
hoewel er een paar kleine foutjes in zitten (de gaatjes aan de achtekant zitten niet helemaal recht en heb het gevoel dat de buste een beetje te groot is)
zit hij heel comfortabel (ja comfortabel).
ik ben al bezig met mijn bustle en petticoat en hoop volgende maand te beginnen met de rok.

ook heb ik contact gehad met een naaischool en half januari ga ik daar beginnen!!!!
heb vooral veel hulp nodig bij kragen en mouwen!

verder wil ik iedereen een heel fijn en creatief 2010 wensen!!!

1 opmerking:

  1. Maar als je dit allemaal al kan, waarom dan ook nog naar een naaischool? Of passen ze de lessen aan elk individu aan? Dan zou het namelijk ook wel wat voor mij zijn...

    BeantwoordenVerwijderen