zaterdag 2 januari 2010

super leuk!

op een nederlands forum waar ik lid van ben is het idee ontstaan om in juni met vele naar een kasteel/landhuis te gaan en daar foto's te laten maken van onze zelfgemaakte kostuums!
heb me opgegeven en heb dus nog een extra reden om mijn eerste jurk klaar te hebben voorn die tijd.

ben vandaag bezig geweest met mijn chemise! prachtig wit met paars lint.
heb besloten dat paarse lint overal in mijn onderkleding te verwerken zodat het een setje is.
ook is mijn bustle bijna af en ben ik druk bezig met de petticoat!!! best druk dus.
zal snel foto's plaatsen.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, het schiet al lekker op! En ja, ik weet dat jouw corset erg comfortabel zit. Ik denk alleen dat wanneer je het dagelijks draagt, je buik- en rugspieren "lui" worden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renske,
    op wat voor forum is dat want ik wil ook wel mee naar dat kasteel in juni.
    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we gaan naar de markiezenhof in bergen op zoom.
    als je naar deze site gaat:http://www.prudencemaepatterns.nl
    kun je op het forum komen! meld je gewoon aan en dan zie je het vanzelf.
    gezellig trouwens, zou het erg leuk vinden je te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen